اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۴۱۵۱

شرکت جهانتاب : اهمیت معماری و دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ , بازدید: ۳۵۹۰
یکی از مشاغل هیجان انگیز تجاری ، راه اندازی رستوران است.اما درعین این جذابیت ،راه اندازی رستوران ممکن است در وهله نخست غافلگیر کننده باشد.

معماری و دکوراسیون داخلی

طراحی / دکوراسیون :

یکی از مشاغل هیجان انگیز تجاری ، راه اندازی رستوران است.اما درعین این جذابیت ،راه اندازی رستوران ممکن است در وهله نخست غافلگیر کننده باشد.چگونگی ایجاد یک فضای دلنشین،چگونگی ایجاد یک آشپزخانه سازمان یافته ،مسایل مربوط به تهویه مناسب،آتش سوزی، و حتی امکان مناسب برای دستشویی ها از جمله دغدغه هایی است که ذهن یک رستوران دار را در ابتدای راه اندازی درگیر میکند.برای مواجه با این مسایل و رفع مشکلات احتمالی،بهتر است به اجزای یک رستوران و سر فصل های راه اندازی آن نگاهی اجمالی داشته باشیم و راهکارهای موضعی آنها را بررسی کنیم.

 

غذا خوری
یکی از مراکز تجمع و رفت و آمد در یک رستوران، سالن غذا خوری آن میباشد.در واقع سالن، محل حضور و تجمع راحت و صمیمانه ی مشتریان است.در صورتی که مشتریان با فراغ بال در یک سالن با فضایی گرم و صمیمی بتوانند از خدمات رستورانی شما بهره مند شوند،آنگاه باید نتیجه گرفت که در چیدمان سالن غذاخوری و ایجاد یک فضای دلنشین موفق بوده اید.


 


آشپزخانه رستوران
اگر چه معمولا آشپزخانه یک رستوران در دید عموم قرار نمی گیرد ولیکن این مکان قلب تپنده ی یک مجموعه رستورانی است.تفکیک اصولی یک آشپزخانه از سالن غذاخوری و ایجاد ارتباط مناسب از درگاههای ورودی آشپزخانه ،از نکات کلیدی یک مجموعه رستورانی است.طراحی یک آشپزخانه و نوع تجهیزات آن کاملا وابسته به نوع منوی آن رستوران میباشد.

 

 
طراحی فضای بیرونی
در صورتی که رستوران دارای فضای باز یا تراس برای سرو غذا است.طراحی این فضا میتواند از فضای کاملا متفاوت و مجزا باشد.میز و صندلی های فضای باز باید متناسب با آن فضا طراحی شوند و نسبت به میز و صندلی های داخل مستحکم تر و مقاوم تر باشند.حضور گیاه و نور پردازی مناسب میتواند در شب فضای بسیار زیبایی را ایجاد کند.وجود چتر برای فضاهای خارجی بدون سقف برای در امان بودن از بارش باران و تابش آفتاب الزامی است.تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برای ماه های سرد و گرم سال نباید فراموش شود.

 


 
محل انتظار
اگر فضایی برای طراحی محل انتظار در اختیار دارید باید نیمکت و صندلی کافی برای مشتریان داشته باشید و طراحی این فضابه گونه ای باشد که در زمان انتظار به مشتری احساس خوبی القا شود.محل انتظار جای مناسبی برای نمایش رویدادهای مفید و مناسب رستوران شما نزد مشتریان است پس سعی کنید از این فضا به خوبی استفاده کنید.

 


  
هماهنگ بودن نقاط مختلف رستوران شما و ارایه خدمات مناسب،میتواند تضمینی برای حصول اطمینان مشتریان برای بازگشت مجدد به رستورانتان باشد.

 

. مجموعه جهانتاب با در اختیار داشتن تیم طراحی و اجرایی متخصص ، در این زمینه خدماتی از قبیل طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ، طراحی چیدمان آشپزخانه و سالن و ارایه طرح ها (به صورت 3D , 2D ) را به مشتریان خود ارایه میدهد.

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016